Evet kızlar bu gece itibariyle bende doğurdum çok şükür 😅 Gece 1 gibi hafif sancılarım başladı, 2de kuvvetlenip 5 dkda 1e düşünce hastaneye geldik hemen. Nstye alındım yarım saat düzenli sancılarım çıktı bende baya hissettim. Sonra kontrole aldıklarında 9 cm açıklık dediler ve apartopar odaya çıkarıp yarım saat içinde hemencecik kesi yaparak doğurttular beni 😅 burdan gerisi biraz hassas lütfen etkilenecek olanlar okumasın ❤️ Oğlum doğdu ama plesenta bi türlü gelmek bilmedi, karnıma çok bastırdılar gelsin diye, yarım saatten fazla beklediler gelmeyince doktor elini sokup çıkardı. Resmen bu gece 2 doğum yaptım. Onun haricinde dikişlerde sorun olmadı ağrı sızım hiç yok, yeniden doğmuş gibiyim diyebilirim öyle bi enerji 😅 hepinize sağlıklı ve kolay doğumlar diliyorumm kızlar, Allah yardımcınız olsun ❤️❤️