Suyunuz gelmiş miydi? Benim de pazar günü 3 cmdi şimdi doktoruma gideceğim sancım minik çıkıyordu belimde geçmeyen ağrı var dün gece de karnımda adet sancısı başladı. Ama suyum falan gelmedi tekrar gidip eve geri gelmek istemiyorum 😁 ben de doğurayım hayırlısıyla diyorum