Kızlar 3 aylık hamileyim yeni girdim 3. Ayıma. Nerden baksan 2 haftadır art arda kötü rüyalar görüyorum ama rüyalarım hep bebeğime zarar veren birinin üstüne. Hatta ben korkuttuklarını düşündüm ilk defa böyle bisey yaşıyorum. Ilk rüyamı hatırlamıyorum ama yine aynı şekildeydi. Ikincisinde bir kadın ve yüzü net bir kadın beni merdivenden itti. Demin beni uyandıran rüya da yüzü yok tamamen belirsiz biri ben eğilmişken iki dizimin üstünde, belime bastırdı. Bağırmaya çalıştım sesim cikmadi. En son bağırabildim ve acısı uyandığımda hala belimdeydi. Sizce bunlar neden başına gelen oldu mu? Yorumunuz nedir?