Sümüksü şeffaf renkte zar gibi kopmayan bir akıntım oldu 21 haftaligim hastaneye geldim acilden, açıklık ve kese etrafında kanama saptanmadı bide sağ tarafimda bel mi böbrek ağrısımı bilemedigim bı ağrım oldu onu da söyledim sag böbrekte büyüme tespit edildi ,kan ve idrar tahlili alındı sonuç beklemekteyim böyle bir şey yaşayan başından geçen var mı nasıl bı süreç yaşadınız açıkçası korkuyorum ,1 kaç gündür kalp çarpıntısı yaşıyorum magnezyum ilacım biraktirildi ondan kaynaklı olduğundan şüphelendi 😔 benim gibi süreç yaşayan var mı neler yaptınız