Karnım çok sert kızlar taş gibi, akşam da 10-15 dk kadar bel ağrım oldu sonrasında karnım sertleşti. Bir saat kadar semsert oluyor sonra hafifliyor sonrasında geri başlıyor. Doktora gıtsem sancı yok nişan yok ne dicem diye düşündüğümden gitmedim. Bu durumu yasayan var mı sizce neden karnım sert? Bu arada bebek de ters pozisyonda ama ara sıra oynuyor