Mrvnrdlkc 3.sezeryan doğumu 3 ay önce yaptım, 37 haftalıkken bebeğin çarpıntısı var dedi doktorum acil sezeryan ameliyatta alındım şükür bi sıkıntı olmadı bebeğim de küveze falan koymadılar, şunu diyebilir 3. Sezeryan daha kolay geçti ben de korkmuştum nasıl yapacam diye ama korktuğum gibi olmadı Spinal oldum, hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın inşallah ☺️