Snmbysl aynısını yaşıyorum evet. Magnezyum ağrıları aldı ama uyuşukluk tam olarak geçmiyor maalesef. Bazı günler uyandığımda telefonumu alıp saate bile bakamıyorum ama uyandıktan bir süre sonra hafifliyor. Mesela telefonda uzun uzun msj yazıyorsam hafiften başlıyor uyuşma, ayağa kalkıp yürüyünce geçiyor. Sanırım kan dolaşımıyla alakalı.