Aliceaden Mnk16 yan dönünce göbeğinin altına yastık koy 33+3 teyim bende aynı durumu yaşıyorum yastığın çok etkisini görüyorum canım
Mnk16 Yaaaaa arkaya da öne de yastık koyuyorum yastıktan uyuyamıyorum bu sefer 🤣 daha çok var yani bu şekilde haftalar geçer mi bilmiyorum birde sağolsun aşırı hareketli bebişim ☺️
sdymtl 32+3 ten uykusuz annelere selamlar 😀 dönerken kendimi kaplumbağa gibi hissediyorum ve yavaş dönmeme rağmen acıyor her yerim. Bu neymiş ya