OksijenliSu Benim de maalesef öyle tamam su da içiyorum o ayrı konu ama her seferinde varmış gibi oluyor gidiyorum az da olsa yapma gereksinimi oluyor valla bıkmış durumdayım 🙄 18 haftalık oldu ve sonuna kadar böyle olursa şimdiden yoruldum ben 😁 ilk gebeliğim de olmamıştı kızım bana zorluk yaşatmadı 😁