sedaboz_ ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdim 1 haftadır ilaç kullanıyorum sanırım o yüzden çok rahatsızlık yaşadım bu durumdan. Ama şuan şükür bu durum geçti ama yinede çok terlemek insanın kendini rahatsız ediyor cidden terim kokmaz benim ama hayatımda hiç terlemesiyim kadar terliyorum şuan. Kolaltı kokusu vb ter kokusu sorunlarınız varsa duşta durunun okyanus ferahlığı diye mavi bir sabunu var tavsiye ederim yıllardır kullanıyorum çok memnunum. Arkasından duş jeli kullanırım hep ben.