Gamzeaykut bende Bursa’da özel doruğa gidiyorum ama doğumu devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum hastane evimize 1,5 saat uzaklıkla olduğu için bide özel malum doğum ücretleri bide yetişememe korkusu , fakat devlet Hastanesi evimin arka sokağında sizce doğru olur mu doğumu orada yapmam çelişkideyim 😖😖😖😍😍