Bence kişinin durumu ile alakalı bu konu. Hani evinde müsait odan yoktur ya da durumun yoktur yapmazsın o ayrı ama salt “küçücük bebeğe oda yapılmaz” dusuncesi bana göre doğru değil. Sonuçta bebek de olsa çocuk da olsa bakıma muhtaç da olsa o bir birey. Bana göre özel bir alanı olmalı. Ayrica alistirdiktan sonra o oda gayet güzel kullanılır. Ama gündüz kullanir ama gece kullanir hiç fark etmez. 6 aylıkken odasını kullanmaya başlayan bebisler var çevremde yakınlarım alıştırdı. Bir de şimdi 20 ye yapmasam seneye 40a zaten yapacağım kafasındayım açıkçası.