hacerrr_ karaciğer enzimleri ve safra asidi değerlerine baktirin. Cok önemli bir durum cunku.enzim deg.saglik ocagi bakar ayrica safra asidi degerine hastanede bakılmıştı . Benim enzim değ. Normaldi safra asidi fazla cıktı. Sizi çok iyi anlıyorum uyku diye bir şey yoktu sürekli kasinmaktan özellikle geceleri olurdu benim de.ama doğum yapınca geçiyor bilginiz olsun 🥰 geçen yıl bu zamanlar kaşıntıdan uyuyamiyorum şimdi de bebiş uyumuyor😂 ah ah