Nisa1710 Kızlar sabahtan beri kasılmalarım var hala devam ediyor şiddeti hep aynı ama hiç durmuyor yatınca ayakta oturunca hep devam ediyor acaba doktora gitmeli miyim ? Doğum kasılması mı ? 40+5 im
rizelipek Nisa1710 kız bebek geliyor bence beklemeyin dk çok düşük yolda doğurmaa Allah kolaylık versin
aysun35elmas Nisa1710 ağrısı artmadan ya da suyun gelmeden bebişte de her hangi bi sorun yoksa gitme derim çünkü hastanede de bekliceksin evde de en azından evinde daha rahat olursun sıcak duş inanılmaz hızlandırıyo hayırlısıyla kucağına al inşallah
tazebiranne_hg04 Nisa1710 sancınız vs var mı genellikle düzenli oluyorsa ve 5 dakikada bire düşünce hastaneye gidin deniliyor
RabiaKaratas Hastane mesafesi uzaksa git bence hemen duş al öyle git çünkü 7 8 dk çok az bir süre gibi. İlk dogumsa sıkıntı yok en az dogurmana 5 6 saatin var. Ama ikinciyse beklememelisin