Gastronomanne Mine44 sanırım hindistan ceviZi yağı ile içeri itmek gerekiyormuş dışta durdukça ağrıyormuş
Gastronomanne kereminannesiii1 amin inşallah allah beterinden korusun hepimizi. Zaten hassasız içimizde can büyütüyoruz. Hamilelikte oluşan çoğu basur doğumdan sonra iyileşiyormuş ama bakalım
Gastronomanne Essezen sağol canım sanada çok geçmiş olsun normal doğum zor olur gibi geliyor basurla en iyi kararı doktorlarımızla veririz hayırlısı olsun hakkımızda
RdvnMlkn Gastronomanne 🥴 basur yüzünden sezaryan istiyorum ama bi sıkıntı olmasa normal dogum gözüküyor şuan
Seyda_66 kereminannesiii1 doktor Feridun Konak var onun hemeroid tedevisi için hazırladığı kür var gerçekten çok işe yarıyor onu yaz YouTube’dan al tarifi bence yapmalısın