Selam kızlar biz 37+2 olduk,size sorum şu olacak,benim bebeğim en başında beri aşırı hareketli bi bebek gece gündüz ama bu iki gündür iyice arttı karnımı yırtacak diye korkuyorum resmen normal mi acaba böyle olması? doğum yaklaştıkça yawaşlaması gerekmiyor muydu