vibwi Sizin kilo artisiniz nasildi hamileligim basladigindan beri hic kilo almadim bol bol da yiyorum aslinda😔
Hanife47 vibwi canım bende kilo almadim 16 haftalığım 75 le hamile kaldım şuan 74 um üç kilo vermiştim yavaş yavaş verdiklerimi alıyorum sağlık ocağı doktoruna sordum normal mi diye senin kilo alıp almaman önemli değil önemli olan bebeğin kilo alması Bebek iyise biz zaten sizin kilo almanızı istemiyoruz demişti
HeyMommy vibwi Bende 14. Haftamdayım bende 1 kilo bile almadım. Doktor her gittiğimde tartıyor her seferinde sadece gram oynuyor. Bu durumdan memnunum ☺️
Seymoshh vibwi 19+5 im bende iki kilo aldım sadece bu 4.gebeliğim ilk üçünü 66 kg da doğurdum bunda 66 ile hamile kaldım bende dikkat ediyorum bebeğin gelişimi gayet güzel o yüzden ben ne kadar az alırsam o kadar iyi😅
Nazendehanim vibwi zaten ilk 3 ayı yeni bitirmiş oluyorsunuz ki ilk 3 ay kilo almamanız çok normal ,2 hafta içerisinde de hemen kilo almayı beklemeyin ve almayın da zaten 5. Aya kadar kilo almadan gitmeniz normal olacaktır diye düşünüyorum 🤷
rizelipek Bende 6. Aya kadar 2 kg falan almıştım doktor kontrolünde iyiyse değerlerin falan bence normal ki daha küçük zaten alırsın merak etmeee
Ebrarabla_06 vibwi ben 16 haftalık oldum 61 kiloydum şimdi de 54 kilo olmuşum veriyorum alamıyorum ki 😔