Edau9 bana doktor 12. Haftada erkek dedi. Başka doktora gittim taşındığım için 13. Haftada söyleyemem dedi sonra anneler çok üzülüyor dedi. Ama yüz üstü erkek bebek hareketleri bunlar dedi ya gördü de söylemek istemedi yada yüz üstü olunca genelde erkek hareketi deniyor sanırım. Klasik erkek durusu dedi. Sonra 15 haftada gene gittim aynı doktora baya net şekilde erkek dedi. Fotosu da var bende bu kadar net oluşuna şaşırdım. Keşke gösterme imkanım olsa resim atamıyorum .bşr bebeğin özel bölgesi bu şekilde okur Mu merak ettim açlcası