Gamzeaykut Merhabalar kizlarrr ben şuan bi özel hastaneye gidiyorum zubeyde hanim dogum evine gitsem mi diye düşünüyorum giden memnun olan varsa ve yazarsa memnun olurum hangi Dr a gidiyosunuz ve memnunmusunuz?
Sibeldmn Gamzeaykut bende bu içinde gittim ilk başta doruk özel hastaneye gidiodum zübeydeye geçtim Elif Öye diye bi doktor var biraz sert ama ilgili bi doktor