Olmuyor-12 bir dk normalden de korkuyorsunuz ilki normal o zaman ve sanırım zor olmuş sezaryen ben oldum çok şükür zor değildi tabiki kesilmek çok riskli herkeste iyileşme süreci farklı üstünden 17 ay geçti hala daha kesik yerim acıyor bunları göz önünde bulundurun hakkınızda hayırlısı neyse o olsun