Alttan neden istemiyorsun hayır artık aşın bunu önemli bişey yani alttan bakınca bişey olmuyor temizlik açısından desen hastaneye giderken her şeye hazırlıklı gitmen gerek onun dışında Allah korusun bişey olsa sizede zarar merakta mı etmiyorsunuz doktor alttan bakamadıktan sonra tanı da koyamaz sonra burda bize soruyorsunuz bence tekrar git ve baksın korkmana gerek yok önemli şeyler bunlar hamileysen napcan alttan mecbur bakıcaklar bugün değilse yarın