Iyi geceler değerli anneler…
Öncelikle şunu söylemek istiyorum burda tanımadığım ama çok samimi bulduğum tüm annelere çok teşekkür ederim olumlu cevaplarınız için,Rabbim hepinizden razı olsun tüm anneler bebeğini sağlıkla hayırlı bi sekil de kucağına alır inşallah🤲🏻Rabbim olmayana evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻
Evet güzel anneler 37+4 haftalik gebeydim 10 Haziran saat 14:56 da Aydın kadın doğum ve çocuk hastalıkları hastanesinde doğum yaptım:) 36 haftada sümüksü şeffaf akintim vardı sürekli, bu benim dördüncü gebeliğimdi diğer çocuklarımda nişan birden geldi kanlı bi sekil de ama bu çocukta öyle olmadı 1 hafta geldi kasılmam ve sertleşme çok vardı alttan baskı:) 37+3te gece yine akintim oldu bu defa kanlı sekil de geldi, bekledim şancı ağrı olmayınca uyudum. Sabah 9da kalktım çocuklarıma kahvaltı verdim adet sancısı gibi ağrılarım başladı dedim tamam ben bu doğuruyorum😂çünkü ağrılar düzenli geliyordu. Eşim yatılı çalışıyordu kuşadasında. Hemen onu aradım eve gel benim sancılarım var dedim. Eşim gelene kadar ben bulaşıkları falan yıkadım hazırlığımı yaptım,saat 11 gibi eşim geldi. Çocuklarımi teker teker öptüm bana dua edin dedim hepsi ağladı bende ağlamaya başladım😘sonra onlara dedim kardeşiniz artık aramıza katılacak mutlu olalım( evlat herseydir)2 oğlum 1 kızım var,kızım çok ağladı benim icin:( 12 gibi hastaneye vardık acilden giriş yaptık doğumhaneye geçtim alttan muayene yapıldı 5 6 cm açılmam vardı ama sancim şiddetli değildi bebeğin kafası baya yukarda dedi. Yatışım yapıldı ebe geldi nsteye bağladı şancı geldi mi söyle dedi keseyi patlatcam dedi doğumun çabuk olsun elinde tığ gibi uzun birşey vardı şancı elince onunla patlattı hiç hissetmedim. Sonra ağrılar biraz daha kısa sürede ve şiddetli oldu 2 stajer ebe vardı onlar gidip gelip beni alttan muayene etti açıklığa bakmak için :) 3 çocuk doğurdum normal bu kadar alttan muayene olmamıştım. Kaç cm açılma olmuş dedim 8 cm dediler. Ebem gelip Neşe sana suni şancı vereceğim senin sancin yeterli değil dedi açılmaya bebek yukarda dedi. Saat 2.20de suni şancı verildi ve gelsin ağrılar ağrı geldikçe güzel anneler derin derin nefes alıp verdim. Birde yüzümde gebelik maskesi olmuştu leke yani,saçımla onları temizliyordum😂 ağrılarımın süresi baya azaldı ve ıkınma hissi geldi bana ebem geldi seni yatakta doğurcam çatala goturmicem dedi;) tüm hazirliklar yapıldı ıkın dedi ıkındım ıkınma dedi ıkınmadım aferim sana çok güzel ıkınıyorsun dedi kesi dikiş olmicak dedi:) derken bebeğin başı görünüyor dedi stajyerlere gösteriyor :) en son şimdi ıkın dedi derin nefes aldım içime tüm gücümle ıkındım çok şükür bin şükür oğlum doğdu(Osmanım) kucağıma verdi tüm şancı ağrılar kesildi herşey bitti yavrumu görünce😘alıp götürdüler bebeğin eşini çıkardılar. Sadece bi yerde kanama var dedi 1 dikiş attı. Suni sancıyı serumla vermişti o bitti öyle çıkardılar. Oğlumun boyu 52 kilosu 3780gr. Şimdi evdeyiz oğlum beşikte uyuyor. Tüm çocuklarım yanım da sağlıklı çok şükür. Kızlar Rabbim hepinizin yar ve yardımcısı olsun inşallah🤲🏻😘
Sorularınız varsa seve seve cevaplarım…