36.haftam ve ayaklarım bileklerinde aşırı bir şişkinlik ve ödem var doktorum testler yaptı herhangi bir sorun görünmedi fakat bu ödemeler bol su ve yürüyüşle atılır dedi ama yok yani ne yaparsam yapım yürümek veya ayakta durmak bana iskence gibi geliyor ne yapmam lazim