Kızlar erken doğum riskim var şuan 35. Haftadyım gündüz belimde gelip giden ağrı vardı, şuan yatmak için yatağa girdim ama aşırı derece de bebek aşağı ittiriyor karnımın alt kısımlarında kramp var ne yapacağımı bilemedim, başına gelen varmı doktoruma yazdım ama bakmadı hastaneye gitsem mi beklesem mi bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 😖