Merhaba kızlar .
Doğuma 2 haftam kaldı hemen her gün sancılarım olmaya başladı . Çok kilo almamış olmama rağmen da fazlasıyla ağırlaştım . Dün kontrolüm vardı kemikte baskı olduğu için normal doğumda vakumlama ile bebeği çıkarma durumunun %80 olduğunu söyledi doktorumuz bizde sezeryan kararı aldık . Bu durum beni hem korkuttu hem endişelendirdi dünden beri moralim biraz bozuk . Bu sabah da görümcem aradı çocuklarını bana bırakmak istediğini kardeşine mobilya bakmak için şehir dışına çıkacağını söyledi . Bende bu durumda çocuklarla ilgilenemiceğimi belirttim ki normalde çok iyi anlaşırız . Anlam veremediğim bi tepkiyle sanki ben çok abartıyormuşum gibi bir tonlamayla tribini atarak telefonu kapattı . Zaten moralim bozuk bu daha çok bozdu moralimi . Ki iyi olduğum zamanlarda çocuklarıyla kendisinden çok ilgilenmişliğim vardır . Yanlış bişey mi yaptım durumumu ben mi abartıyorum diye düşünmeye başladım . Sizce hatalımıyım