Kızlar şuan 31+3 haftalık hamileyim perşembe günü kontrolüm var 32 haftalık olucam tam devlet hastanesine gidiyorum kontrole gittiğimde bana doğumla ilgili bişey konuşur mu acaba bide ben sağlık durumumdan dolayı sezeryan istiyorum bunu dile getirirsem saçma mı olur acaba bi yardımcı olurmusunuz