Elanurcalboga Haftamdayım ayaklarım ellerim korkunç derecede şişti ne yaparsam iner uyanınca bile aynı şiş hiç inmiyor
Nazlican1994 Elanurcalboga benim de ayaklarım davul gibi olmuştu vallahi 😢 doğumdan sonra düzeldi, ne yapsan fayda etmiyor
Ormanmeyveli Elanurcalboga bol bol hareket edin bol su için tuzu azaltın birde protein eksikliği de ödem yapıyormuş tavuk et yiyin azalacaktır
Tombulanne Bol bol su iç tuzu tamamen kes ve yürüyüş yap. Sonrasında ayaklarını kaldır yukarı geçiyor merak etme
Sineemiis Elanurcalboga varis çorabı önerdi doktorum o biraz ise yaradı sanki bende bide her fırsatta ayaklarımın altına yastık koyup uzanıyorum normal uyurken bile ellerimin sisine çare bulamadım boğumlar acıyarak kapanıyor 🥹 bileklerim agriyor senin de öyle mi
mucize35 Bende 38 haftamdayım ayaklarım ödem ellerim de hep uyuşukluk var hatta sağ bacağımda bvaris var enfeksiyon olmuş ağrılı ve kızarık antibiyotiğe ve kan sulandırıcı iğneye başladım başına gelen varmı ?
Sevdanur522 Elanurcalboga bende de ayni sorun vardi elimi yumruk yapamiyodum bile bir kabin icine du doldurdum icine de 4 5 tane buz attim oyle buzlar eriyene kadar ellerimi ayaklarimi o suda beklettim sonrasinda kurulayip ayagimin altina yastik koydum az uzandim oyle zamanla zamanla indi simdi normal sistikce yapiyorum rahatlatiyo
Elanurcalboga Kızlar bugün havuza girdim baya iyi geldi dizlerimde ağrıyordu ağrısı geçti ayaklarımın şişide indi tabiri caizse ayaklarım fil ayağı gibi olmuştu ödem problemi yaşayanlra mutlaka yüzme öneriyorum deniz olursa çok daha iyi olur
Sehergok Çok ev işiyle ugrastigimda ayakta kaldığımda oluyor genelde eşim masaj yapıyor , buzlu suda bekletiyorum o rahatlatıyor.
Elanurcalboga Sehergok eşim her akşam masaj yapıyor ama malesef hiçbir etkisi yok dokununca çok acıyor zaten
nmtock41 Elanurcalboga az az yürüyüş bol su az az dinlenme tuzu biraz azaltınca geçiyor benim de ayak bileklerim şişiyor bu ara dinlendiriyorum kısa mesafeler yürüyorum yukarı kaldırıyorum geçti şükür …
Sehergok nmtock41 Antalya da yasadigim için yürüyüş yapamıyorum Triot hastası olduğum için tuzu kesemiyorum. Buzlu su da ayaklarımı dinlendirmek ve eşimin masaj yapması çok işe yarıyor . Suyu zaten istemsizce içiyorum aşırı sıcak gece gündüz
nmtock41 Sehergok o zaman sizin için en iyisi buzlu su bi de yukarıya kaldırın kalp hizasından yukarıya sol tarafınıza yatıp dinlenin ev işlerinden sonra o da iyi geliyor..
sumelegi Elanurcalboga herhangi bir sağlık sorunun yoksa yapısal olabiliyor.ok fazla ayakta kalmamanı öneririm. Ayaklarını arada havaya dik soğuk suya tut. Bol su iç tuzu kes. Ama bunları uapsanda bi sihir bekleme. Tamamen düzelmiyor.:(
Benimennembirmelek Benimde ayaklarım şişti hamile kalmadan önce giydiğim ayakkabılar ayağıma olmuyor 😬😬