Bnmv-1 Kızlar normalde kasık ağrım yok ama afedersiniz tuvaletim gelince kasıkta ağrı oluyor normalmi acaba sizde varmı böyle bir şey 11+5 haftalığız
Hatilal Bnmv-1 Bnmv-1 kasık ağrısı bendede var idrara cikarken ağrı oluyor 23 haftalık benim idrar testi yapıldı ve enfeksiyon çıktı kültür temiz çıktı tek kullanımlık şase verdi ama gerdi tekrar gidicem doktora biraz araştırdım da bol su ve kefirli içecekler geçiriyormus mutlaka Dr gidin l
Bnmv-1 Hatilal kefir ve bol su içiyorum normalde ağrım olmuyor yanma falanda yok çünkü daha önceden enfeksiyon yaşadım biliyorum ama sadece akıntı var acaba enfeksiyon çocuğa birşey yaparmı
Hatilal Bnmv-1 gebelik döneminde akıntı normal ilk hamileligimdede akıntılı geçti başka şikayetim yoktu ama yine için rahat etsin bı idrar testi ver aile hekimliği de yapıyor
Bnmv-1 Pijamaskeliler su gibide oluyor bakıyorum sadece ıslaklık var bazende yeşil geliyor yani anlamıyorum
Hatilal Pijamaskeliler renk ve koku yok ama çok sık değiştiriyordum bazen su gibi bazen yapışkan sümüksü bir yapısı oluyor genelde
Pijamaskeliler Bnmv-1 benim de sarı su gibi de akıntı zaten enfeksyon çıktı paso su içiyorum yatana kadar 🙄
Bnmv-1 Pijamaskeliler bende içmeye çalışyorumda yetmiyor galiba günde 3 litre içmek gerekiyormuş bende 2 en fazla içiyorum
Pijamaskeliler Bnmv-1 bende 2 fazlasına çıkamıyorum valla kontrolde dicem fitiller iyi gelirmiş isticem ne kadar icsemde basımin belası bu evlendigimden beri çekiyorum