iremss Aynı yer evet ama arası uzunsa öyle oluyor. Benim araları uzun. Genelde sezaryen araları kısa olduğu zaman bir cm altı yada üstünü keser doktorlar. Bu kişiden kişiye değişir canım ama benim ikinci zor geçti. İlki daha kolaydı. Tabi bu benim için öyle başkasına daha farklı olur bu süreç 😊