Ugurlu_80 Kızlar parol o anda işe yarar mı sanciyi hafifletir mi, acaba içsem mi yoksa ağrıyı keseceği için ıkınma islemi olmaz mı çok kararsız kaldım bilgisi olan var mııı??
aylinpalaa Ugurlu_80 ben parolün doğum sancısına etki edeceğini hiç düşünmüyorum dua etseniz daha çok hafifler 😂
hunilimom Ugurlu_80 hiç aklıma gelmez böyle şeyler 😂 ağrı hissetmemek için mi içiyorsunuz parolun kesicegini düşünmüyorum
mhmmddgc Ugurlu_80 Parol Eğer ağrı eşiğiniz düşükse etki edebilir yada çok sık ağrı kesici alan biri değilseniz. Ama o doğum sancısını hafifletecek hiçbir ağrı kesici yok maalesef 😂Anestezik ilaçlar dışında
Acemianneee08 Ugurlu_80 içmemen daha iyi olur kuzum ılık duş al istersen veya belden aşağısını yıka . Ağrı kesici çok önermiypr doktorlar sancıları yavaşlatmaması için