Kan vermek için çok erken olduğunu düşünüyorum adet günün üstünden en az iki hafta geçmeli . Bende hamileyim daha yeni adet döngümün dördüncü günü daha kan vermedim .her gittiğinde 4 tüp kan alıyorlar bence acele edilmemeli . Değer daha iyi çıkıyor sonrasında .. zaten hamile olduğunu biliyorsunuz ona göre beslenmenize bol su içmenize dikkat edin 🤗 bence hiç kasmayın . 🌸🌸 tekrardan gözünüz aydın