Sevgili annelerrr öncelikleee son 67 gün kaldı doğuma, bunu buraya böyle hevesle yazacağım gün gelecek miydiiii 😍😍😍
Şimdi konumuz şu, ben hastane için lohusa takımı gecelik vs bişeyler arıyorum.. Avcılar’ı nerdeyse talan ettim ama yok.. Suwen ve Penti’yi de öyle, olan modeller de hoş değildi.. Nerden bulabilirim sizce?
Ekstra olarak kendim için hastane çantasına ne koymalıyım neler almalıyım? Doğumum sezeryan olacak, ped mi külot bez mi almam gerekir?
Genel olarak deneyimli annelerden gelecek yanıtlara açığııımmm.. Teşekkürler şimdideenn 🙏🙏