Merhaba sevgili anne ve anne adayları… 8 yaşında bir sağlıklı oğlum var. 2 kere üst üste düşükten sonra yeniden hamileyim. Psikolojim o kadar bozulmuş ki, bu da kesin düşer, sağlıksız olur diye düşünmekten hamileliğimi anlayamadım. Şu an 13. Haftamdayım. Bu endişelerimden dolayı Fetal dna testi yaptırmıştım. 2-3 gün içinde sonuçları çıkacak. Sonuçların çıkacağı günler yaklaştıkça içim daha da daralmaya başladı. Bu yüzden sizlerden dua istiyorum. İnşallah bebeğim sağlıklı olsun, benim de artık içim rahatlasın istiyorum…
Şimdiden teşekkürler…