Merhabalar..Kızlar test yaptım geçen hafta pazartesi pozitifti inanmadım bir tane daha yaptım o da aynı. Gittim kan testine beta değeri >5000 yazıyor. Salı günü ultrasona gideceğim. Hala inanmıyorum yorgunluk çok değil ama bulantı hâli ve kasığımda sol tarafta bir his var.. korkuyorum doğru değilse diye ne diyorsunuz?