Eyluls_mom Kızlar sezeryan yerimde solda bitiş yerinde misina gibi bir ip var bu normal mi yoksa doktora mı gitmeliyim önceden varmıydı yok muydu bilmiyorum yeni farkettim 15 gün önce sezeryan oldum
zeynozey Eyluls_mom ay benimde bugün 15. Gün sağ taraftan çıktı bendede o misina gibi ip. Yarın sabah kontrolüm var jinekoloji de bakalım doktor ne diyecek o ip için merak ediyorum bende
zeynozey Eyluls_mom bugün doktora gittim o ipin normal olduğunu zamanla kendiliğinden kaybolacağını söyledii