HandanOsman Bu da benim hikayem. Dün gece aniden suyum geldi zaten su fazlalığım vardı şarıl şarıl sular aktı😂 Daha sonra ilk gebeliğim olduğu için panikleyip hastahaneye geldik. Bu arada Benin erken Doğum riskim vardı 36+6 günlük olmuştuk. 25. Haftada rahim ağzı yetmezliği var diye 3 doz ciğer geliştirici vurunmuştum.Neyse geldik hastahaneye ve hemen nts bağladılar sancım 100lerde ama açılmam 2 cm’di. Bu arada dalgalanmalar geldikçe ben yürüyorum oturuyorum kalkıyorum. Ebenin bir geldi yat yatağına dedi. Bende öyle rahat olmadığımı söyledim ve dalgaları böyle karşılayacağım dedim. Dalgalanmalar geldikçe karşıladım. Geçtiğindeyse uyudum. Sabah 8 de 8cm açılmam vardı daha sonra beni masaya aldılar ve burası biraz zor oldu ebenin biri karnımdan destek vermek zorunda kalınca kesiğim oldu. Ama sonrası Harika birşey. İki tane genç ebe hemen tentene TEMA’sı sağladı ve hemen emzirdim oğlumu. Dikişler atıldı ve şu an hastahane odamızda yatıyoruz. Bu benim ilk doğumum. Buradan çok güzel şeyler öğrendim. Hakkınızı helal edin hepiniz❤️ Rabbim su gibi doğumlar nasip etsin herkese. Bu arada benimle ilk doğumunu yapan bir kız vardı yanımda 10cm açıklıkla gelmiş ve pırt diye doğurdu kalktı.😂 böyle doğumlar gördükçe bende cesaretlendim ve son ıkınmamı ona o kuvvetle yaptım😂 tekrar teşekkürler ❤️😍
Mesezh HandanOsman Allahım kurtarmış InsaAllah hayırlı evlat olur ❣Allahım hetkese butun annelere kolay dogumlar nasıp etsın ❣
Fatmayaz HandanOsman ayy bende 36+5 şuan keşke yarın Doğum yapsam saglıklı şekilde alsam elime vallahi özledim artık sabır kalmadı ☺️
HandanOsman Tuba704 özel birşey yapmadım zaten yaradılış gereği o anda kendi sancınızı farkedip karşılıyorsunuz. Önemli olan hareket ve Doğum anında iyi ıkınmak
Umutlu2272 Canım inşallah rabbim bizede kolay doğumlar ve sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏 Siz atlatmışsınız şükür geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün🙏