Kızlar merhaba, 38+0 dayız. Dogum cok yakin. Bebis dogum kanalina inmis. Ama bugun degisik hissediyorum. Sanki dogum kanalinda pıtır pıtır su kabarcıkları olusuyor, kabarciklar disariya cikmaya calisiyor gibi. Arada vajinaya inceden batmalar da oluyor. Ustune otururken rahatsiz oluyorum. Suyum filan gelmedi. Sadece belim agriyor. Ama bu kabarcık hissi cok tuhaf. Yasayan var mi? Yakin dogum belirtisi mi acaba? (Bebegi soracak olursanız kıpır kıpır)