Zeynepkaman Kızlar doğumu kolaylaştırsın diye ada çayı anason çayı vs kaçıncı haftadan sonra içmeye başladınız ve birde hurmaya kaçıncı haftadan sonra yüklenmeliyim
yeliz007 Zeynepkaman Benim doktorum 36. Haftadan itibaren içmeye başlayabilirsin dedim 38. Haftadayım adaçayı,papatya,hurmaya başladım
Semanuryvz Zeynepkaman 35 te başladık biz ahududu ile hurmaya 37 de ahududunu azaltıp adaçayını arttır demişti o şekilde devam ediyorum 39+2 tık yok 😂 birde fitil olarak primroz yağı kullanıyorum vajinaya 37 den beri ☺️
Nurhayatkuzey Kızlar ahududu ve böğürtlen cayida doğumu hızlandırıyor bilginiz olsun. Tabi siz yine doktorunuza danışın. Banada doktorum önermişti