star3star Alonewomen1 sürekli olmadığı sürece bir seferden bişey olmaz birde mangalda iyi pişmiş olmuştır endişe etme
Edabykl Alonewomen1 kiz ben her zaman yiyorum bebetom saglikli çok şükür 😂😂 insanlar sigara filtre kahveler iciyolar onlar daha zararli bence cok guzel piştiğinde hiç sıkıntı olmaz canin ne cekiyosa ye 😂🙈