Ksks07 depend benim çok işime yaramıştı xl olabilir size, dar değil bol olsun ki sezaryen falan olursanız dikişleri de acıtmıyor hiç, önden düğmeli pijama takımı,sabahlık ve gecelik götürmüştüm, 2 tane emzirme sütyeni, göğüs kremi veya balmı(ilk başta emzirirken göğüs uçları yara olabiliyor o yüzden çok işe yarıyor), Nescafe götürmüştüm yanımda başım ağrımasın diye içmemi söylemişlerdi ama içmedim ben, terlik, çorap, hastaneden çıkarken giyeceğim rahat kıyafetler götürmüştüm. İlk aklıma gelenler bunlar