Selam kızlar evet benim kızçem babasına unutulmaz bir sürpriz yaptı ☺️ Dün 17.00dan sonra başlayan kasılma ve baskı ile gece 2.00ye kadar zor sabrettim. Artık 5 dakikada bir gelen 40 saniyelik sancılar korkutmaya başlamıştı. Eve yakın bir hastanede nst çektirdim ve düzenli sancı çıktı, 2 cm de açıklık 😬 takipli olduğum hastane başka bir yer olduğundan o hastaneden ayrıldım ve eve geçtik, sabaha kadar hiç uyumadım kasılmalar artık yoğun ve dayanılmaz olunca eşimi uyandırıp hastaneye geldik. Ebe hemen muayene etti 3 cm açıklık nst de sancılar yüksek çıkınca hemen yatış verildi. Sancıları nstde çekmek çok zor oldu gerçekten. Sezaryen ve normal doğum arasında gidip gelirken ebenin yardımıyla ve açılmanın hızlı olmasıyla miniğime kavuştum 🥰😍 Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin. Şuan ikimiz de iyiyiz elhamdulillah ☺️ Uzun olduysa kusura bakmayın mutluluğunu paylaşmak istiyormuş insan 🥺 sorusu olan varsa yanıtlayabilirim. Herkese hayırlı doğumlar dilerim 🌸