Serklaj ameliyatı hakkında bilgisi tecrübesi olan var mı. 32+6 haftalığım serklajım var ve erken doğum riski var bende. Lekelenmelerim zaten oluyordu ama bugun kanama olduğunu da farkettim salı günü randevum var ama şuan biraz endişelendim de. Doktorun numarası da yok napmalıyım?