GoncAli canım kan sulandırıcı iğne çok fayda ediyo az önce yazdığım gibi bende kürtaj olmuştum 4 yıl önce şuan hamileyim ilk başlarda benim bebegim de gelişmedi ilki de gelişmemişti o yüzden kürtaj olmuştum zaten buda gelismeyince doktorum kan sulandırıcı iğne verdi 2 hafta geriden gidiyordu bebek 8 haftaliktim ama 6 haftalik görünüyordu iğnelere basladim 1 haftada bebeğim gününe yetişti 12 haftalık olana kadar kullandım sonra bi sıkıntı kalmayınca doktorum biraktirdi iğneleri şuan çok şükür 37 haftalık olduk