Selenayylmz Kızlar 7+3 haftalık hamileyim ilerleyen haftalarda denize girmek istiyorum sizlerde hiç hamileyken denize giren varmı???
Deletedmom52620 Selenayylmz denize de havuza da girdim bol bol yüzdüm rahatlattı mutlu anne mutlu bebek demek normalde kanamam olur diye korkuyordum ama hiç bir sorun yaşamadım. 20 haftalık gebeyim mayonuz ıslak kalmadığı sürece bir sorun olmaz ama dikkatli olmak lazım ilk 3 ay
girayinannesi Selenayylmz fiziksel açıdan sorunlu gebelik yaşamıyorsanız olmaz ancak mikrop kapma gibi durumlar olabilir ona bir şey diyemeyeceğim
Deniz_20 Selenayylmz benim hamileliğin çoğu yazlıkta geçti ilk 6 aya kadar girdim tabi doktora danışarak bi sorun olmadı
Obirgebe Selenayylmz denizde sıkkntı olmaz ama havuzda mikrop kapma klor açısından falan girmemen daha iyi diyorlar ben ikisinede girmiştim hiç bi sıkıntım olmadı ama ozamn 6 aylıktım şimdide 28 haftaya girmek üzereyim senin daha çok yeniymiş bilemedim druna sor istersen
irembzc Ben doktora sorduğumda ıslak kalmasın o bölgen denizden çıkınca yıka temiz çamaşır giyin sorun olmaz demişti