Elofnur benimde 14 haftalık hamileyim progestan ilaç kullanıyorum. Bizd3e kan uyuşmazlığı vardı iğne oldum onun için sonra regl kanaması gibi kanamam oldu 12 haftada şimdide 1 haftadır kahverengi akıntı ile kanamam oluyor artık doktora gitmekten dr bıktım en son gittiğimde kanama alanın yok dedi bu alıntı neyin nesi ben bilmiyorum 🤷♂️ her gittiğimde çatal muayenesi yapılıyor belki de ondan kanamam oluyor gitmicem 1 hafta geçmezse ozaman gideceğim arrık biraz dinlenip bol boş su takviyesi alıyorum geçer inşallaj hepimizin