munevver93 Herkese merhabalar 😊 25 haftalık hamileyim kızımız olucak inşallah yurt dışında yaşıyoruz ve kolay söylenebilecek yurt dışındada kullanılabilecek bir isim arıyoruz acaba fikirlerinizi alabilirmiyiz.
Eslemiqooo munevver93 elizan koymak isterdim ama cinsiyetim erkek 38. Haftadym. ( elizan uzaktan duyulan ezan sesi demek ) 🥹🫶🏻
Havvakolay İkizlere hamileyim kız iseler kı sağlıklı olsun ınsallah 💕 Liya sabrın en güzeli Aden cennet bahçesi Demek
Sibelcvn munevver93 biz 22 haftalık 🍌 olduk çok şükür kızımın ismini de eşim seçti Hira benimde çok hoşuma gitti inşallah Hira koyacağız ismini🐣