PasaninAnnesi 36+5iz cumartesi kontrole gitmistim doktorum 2 hafta sonra gel dedi. Haftada bire düsmesi gerekmiyo mu kontrollerin?
Snmozgr PasaninAnnesi haftada bir olması gerekir 35 den sonra haftada bir çağırmaya başladı beni doktor her hafta gelip ultrasona giriceksin nst ye baglancaksin dedi
PasaninAnnesi Ladess doktora göre degisiyo sanrm canm ya kimisi haftada bir kimisi 2 hafta da bir gel diyo demek ki bende son zamanlar her hafta diye biliyodum ama 2 hafta dedi korkuyorum da bi yandan son zaman surekli kontrolde olmak gerekmiyomu diye
PasaninAnnesi goflak 2 hafta sonra gel dedi sasirdm bende nst daha sık kontroller dha sık olmali diye biliyodum ama 😕
PasaninAnnesi Snmozgr doktora göre mi degisiklik gosteriyo acaba bu durum bende haftada 1e dusmesi gerektiğini dusunuyorum ama 2 hafta sonra gel dedi 😕
PasaninAnnesi Maviss35 34de benimde iki haftaya dusmustu 36dan sonra haftada 1e duser diye bekliyodum ama 2 hafta sonra dedi 38.haftada gidicem daha 😭
Ladess PasaninAnnesi valla bilmiyorm ben ankarada hem özele hem devlete gidiyorum37+6yız ,30haftadan sonra 2haftada bir çağırdı her ikiside ,aksi bir durum olmadıkça sürekli kontrolünde bir yararı oldugunu sanmıyorum
goflak PasaninAnnesi aynen canim her hafta cagirmasi lazim. Nst baglanip sancilarin bakilmasi gerekio. Sen haftaya bida git canim bence. 2 hafta sonra zatem dogumun gelmis oluyo nerdeyse.
bikucukbalik Ben 27. Haftamdayım doktora birdahaki gidişim 30. Haftama denk geliyor. 30 dan sonra kaç zamanda bir çağırıyor?
Tusem 35+4 um doktorum 15 gun sonra gel dedi canım. Catı da yapmıcam sana dedi çözemedm ya nasıl dogumu belırleyecek bılmyorum. Riskim olmadı su ana kadar da maşallah
Haticemustafa PasaninAnnesi biz su an 34 haftaligiz en son 32 de gitmistik yarin 34 olucaz gidicez ve 36 ya kdr 2 haftada bir 36.haftadan sonrada haftada bir gelip nstye gircen nst de az bi sanci bile ciksa haftada 2 gun bile gelebilirsin demisti canm senide oyle cagirmasi lazim aslında son ayin çünkü sorsaydin keske