Arada bir abartılmadı surece bence zararı olmaz okadar sonucta bazı yedigimiz seyleride dogal sebze meyve dıye tuketıyıruz ama içinde sekeri ilacı hormonu oluyor yanı tabi bir kol gıbı degıl fakat abartılmadıgınsurece içilebilir bence yada yenebilir ufak porsiyonlrda cokta takılmamak lazım