Jasminn900 Merhaba kızlar. Önümüzdeki hafta doğum olucak inşallah. Bikini bölgesini tüy dökücü kremle temizlesem bebeğe bir zararı olurmu?
Ipekkarakus0 Jasminn900 aslında yaptırabilirsen en güzeli en temizi ağda hem 1 ay idare eder seni doğumdan sonrada rahat olursun ama tüy dökücü hiç bilmiyorum
Buketyusra Jasminn900 bence ağda yaptır dayanabilirsen tüy dökücüyü doktorlar pek önermiyor doğumdan sonrada zorlanırsın
Deletedmom52620 Jasminn900 eğer normal doğumsa ağdayı öneririm hem rahat edersiniz uzun süre idare eder sizi hemde dikişiniz olursa geç çıkar pansuman daha kolay olur