Deletedmom83940 yemeklerden sonra aşırı gazım oluyor patlayacak gibiyim ne yapmam lazım 12. haftamdayım bu arada son bi kaç haftadır böyle
annenur Deletedmom83940 33 oldum hala yaşıyorum Akşama kadar yiyebildigim kadar yiyorum akşam çok yememeye çalışıyorum. Ben düzeni böyle kurabildim 🤷🏻♀️ 7 den sonra kestim yemeyi
Minikoveannesi Bende de aynı durum var. Yürüyüş iyi geliyo biraz. Tabi yemeğin üstüne ağırlık çökmezse🙄
Deletedmom727272 Yemek sonrası soda, yemek yerken konuşmama (benim gazımı azaltan bişey,hava yutması az olduğundan), yavaş yemek eskiye nazaran